Content Marketing

Passende & conversiegerichte content voor jouw website?
De specialisten van ons content marketing bureau helpen je graag jouw content te laten leven.

Voordelen content marketing uitbesteden:

    Kwalitatieve (SEO) teksten
    Passend & SEO-proof beeldmateraal
    Meer beleving op website

Jouw content marketing bureau

“Naast een gebruiksvriendelijke site of shop kan content marketing een belangrijk onderdeel vormen bij het verleiden van nieuwe klanten. ‘Kan’, want content marketing is méér dan alleen het schrijven van webteksten. Met onze expertise wordt zowel passende als conversiegerichte content gecreëerd dat ook nog eens SEO proof is. Uniek en op maat, maar volgens een vaste werkwijze dat zowel voor ons – als onze huidge opdrachtgevers – werkt. Ben jij klaar om je bezoekers te verleiden?”

Celina Kats | Content marketeer

wat is content marketing

Wat is content marketing?

Content marketing is een containerbegrip waarmee de inhoud van alle soorten content wordt aangeduid. Door het creëren van de juiste inhoud op de verschillende pagina’s van jouw website, probeer je als ondernemer je klanten binnen te halen. Mensen willen verleid worden. Van een particuliere aankoop in een webshop tot een een zakelijke contactaanvraag op een website, we zijn op zoek naar affiniteit met websites en -shops. Je wil ze bijvoorbeeld overtuigen om jou in te huren als de specialist op het gebied van isolatie of je wil ze – als webshopeigenaar – verleiden om bij jou hun nieuwe fiets te kopen. Content speelt hierin een essentiële rol zijn en kan het verschil zijn tussen wel of geen conversie (verkoop, offerte- of contactaanvraag).

Soorten content

Content marketing bestaat dan ook niet alleen maar uit het schrijven van een tekst. Het is een combinatie van de tekst, multimedia en technische factoren die jouw website tot een succes maken. Deze verschillende soorten content kunnen elkaar positief, maar ook zeker negatief beïnvloeden. Een afbeelding die niet past bij de tekst kan de bezoeker verwarren en afleiden. Het is dan ook van groot belang dat jouw content aansluit bij de vraag van de bezoeker. Met andere woorden, de hele pagina moet dienen als een communicatiemiddel naar die nieuwe klant; informeren, enthousiasmeren en overtuigen. Onze specialisten zijn hierin dag in dag uit mee bezig en weten uit ervaring hoe ze jouw doelgroep moeten benaderen. Benieuwd hoe?

soorten content

Onze SEO-specialisten

Arjan van der Wal

Arjan van der Wal

SEO strateeg

Celina Kats

Celina Kats

Creatieve content creator

Thijs van Beijeren

Thijs van Beijeren

Google arendsoog

Onderdelen van zoekmachine optimalisatie

seo website analyse icon

Website analyse

Benieuwd hoe jij er met jouw website voor staat? Een website analyse op maat van Brandmerck biedt uitkomst. Met een SEO analyse van jouw website ontvang je een concreet rapport met praktische handvaten.

linkbuilding uitbesteden

Linkbuilding

Al sinds het internet bestaat – en vooral toen zoekmachines als Google het web overnamen – vormen links een belangrijk onderdeel voor je vindbaarheid. In andere woorden: linkbuilding. Maar wat is linkbuilding en hoe werkt het?

website optimalisatie icon

Website optimalisatie

Misschien heb je de tijden nog wel meegemaakt. Een lange pagina met een rits aan zoekwoorden waarop je gevonden wou worden. Die tijden zijn voorbij, maar wat is website optimalisatie anno 2020?

Bekijk ook deze cases!

SEASEO

Shirtsenzo

Enzo Pepe: een voormalig jeugdvoetballer van Ajax die zich, samen met zijn vrouw Soraya, tot succesvolle ondernemers hebben ontwikkeld. Ontdek zijn verhaal…

LEES MEER
add coaching Margo Matse
SEO

ADD Coaching

Nadat in 2007 bij hun dochter ADD was vastgesteld, stond het leven van Margo Matse en haar man wel even op zijn kop. Maar het kwam goed en met de …

LEES MEER
schilderij bestellen amber sardine
SEO

Schilderij Bestellen

Schilderijbestellen.nl is ontstaan vanuit de hobby van eigenares Amber Sardine, die zelf een begenadigd schilderes is en, voor de start van haar bedrijf, een behoorlijke afzet had binnen haar familie- …

LEES MEER

Wil je er online ook met jouw bedrijf tussenuit springen?

Veelgestelde vragen

Met zoekmachine optimalisatie richt je je website zo in dat je hoog scoort in de organische (onbetaalde) zoekresultaten van de zoekmachines. Het staat bekend onder vele begrippen, te veel om het overzicht in te bewaren. Wij houden het dan ook te allen tijde bij twee begrippen: (1) zoekmachine optimalisatie en (2) SEO (wat staat voor Search Engine Optimization).

SEO staat voor Search Engine Optimization. Wat vertaald naar het Nederlands zoekmachine optimalisatie betekend.

Vergelijk het met het kopen van een nieuwe telefoon en jezelf afvragen waarom niemand je belt. Het is belangrijk dat je laat weten dat je een nieuw nummer hebt, of in dit geval, een website. Dit doe je door de juiste zoekwoorden in je content te gebruiken, links naar jouw website te verzamelen en te voorkomen dat jouw website wordt aangemerkt als spam.

Met SEO werkzaamheden zorg je ervoor dat de posities van een website worden verbeterd in zoekmachines, dit doe je door middel van het schrijven van goede content, linkbuilding en daarnaast zorg je ervoor dat de website technisch goed in elkaar zit.

De title tag is een stukje HTML-code waarmee je de titel van je pagina aangeeft. Deze titel verschijnt bovenin de browserbalk wanneer je naar een webpagina surft. Een goede titel is een belangrijk aspect van je zoekmachine optimalisatie. Daarnaast zorgt een uitnodigende titel ervoor dat mensen vaker klikken en naar jouw site komen.

De meta omschrijving, beter bekend als meta description, is ervoor bedoeld om met een korte omschrijving duidelijk te maken waar de pagina over gaat. Als je iets zoekt via een zoekmachine zie je deze tekst vaak in de zoekresultaten onder de Title Tag.

Een keyword is een woord of een groep van woorden die als zoekterm in de zoekmachines wordt gebruikt. De resultaten van de zoekopdracht tonen de webpagina’s die voor dat keyword het meest relevant zijn.

Do’s: Houd je altijd aan de richtlijnen van Google om penalty’s (straf van Google voor een overtreding) te voorkomen, en zorg altijd voor unieke, relevante content. Dont’s: Content kopiëren van andere websites, links plaatsen op irrelevante of onbetrouwbare websites.

Wij werken met de besten

google partner