Het Brandmerck DNA

Gedreven door online vindbaarheid zorgen we samen voor genagelde online resultaten.

Ontdek het DNA van Brandmerck

Het DNA van een aantal online specialisten dat zorgt voor genagelde online resultaten. Jaja, dat zal allemaal wel, maar samenwerken met leuke mensen en organisaties; dát vind je terug in al onze cellen. Het geeft ons energie en laat ons tot het uiterste gaan voor onze opdrachtgevers. Wij vertalen de kwaliteiten van onze opdrachtgevers naar genagelde online resultaten. Daar worden wij blij van. Dit doen wij met onze verschillende specialismen binnen drie divisies. Onze gezamenlijke gedrevenheid in online vindbaarheid.

Maak kennis met Brandmerck...

...En bekijk onze uitzending op RTL7 terug!

Onze kernwaarden

De kernwaarden die de identiteit van Brandmerck vormen, komen voort uit al het gevoel dat we dagelijks meenemen. Zowel op de werkvloer als daarbuiten lopen de onderstaande vier elementen als belangrijkste levensader door Brandmerck en al haar werknemers. Het kloppend hart van een ambitieus en gepassioneerd online marketing bureau. Benieuwd welke kernwaarden dat zijn? Lees dan direct verder.

#1 Focus op resultaat

Bij Brandmerck hebben we focus op het resultaat. Door gerichte aandacht en betrokkenheid zorgen wij voor maximaal resultaat binnen de afgesproken tijd. Dit is waar wij het voor doen. Resultaten waarmee wij verwachtingen overtreffen en bedrijven laten groeien. Wij bereiken dit door continu te luisteren, te communiceren en te optimaliseren. Alles voor het beste resultaat en net even een stapje verder. Dat werckt!

#2 Gewoon jezelf zijn

Binnen Brandmerck is het belangrijk dat je gewoon jezelf bent. Dit geldt voor iedereen met wie wij samenwerken. Dit geeft een sfeer waarin alles mogelijk is en waarin alles kan worden besproken. Iedereen kan zich richten op wat voor hem/haar belangrijk is. Bovendien hoef je geen energie te verspillen door je anders voor te doen dan wie je bent. We vertellen elkaar de waarheid. Zo delen we mooie successen, maar ook als het niet goed gaat. We behalen daardoor samen genagelde online resultaten.

#3 De beste zijn

Bij Brandmerck willen we de beste zijn in wat we doen. We kiezen ervoor om te werken vanuit onze kwaliteiten. Iedereen heeft zijn/haar eigen specialisme en krijgt de kans om hierin uit te blinken. Groei is daarom belangrijk voor ons in welke vorm dan ook. We stappen buiten onze comfortzone wanneer de situatie daarom vraagt. Op deze manier zorgen wij ervoor dat wij de beste zijn in wat wij doen. Net even mooier, beter, sneller, effectiever of bijvoorbeeld duurzamer.

#4 Gevoel voor verantwoordelijkheid

Binnen Brandmerck hebben we gevoel voor verantwoordelijkheid richting iedereen met wie wij samenwerken. Wij nemen de verantwoordelijkheid om helder te krijgen wat er van ons verwacht wordt. Daarbij is onderling vertrouwen de sleutel om dit voor elkaar te krijgen. Ook laten wij zaken niet op zijn beloop, maar we ondernemen actie en denken een stap vooruit. We communiceren direct en duidelijk. Zowel in- als extern. Daarbij spreken wij elkaar ook aan op de verantwoordelijkheden. Voor Brandmerck is op elkaar kunnen bouwen de basis voor succes.

Ons Reden van bestaan

De online wereld openen om samen ambities waar te maken

Alles staat bij Brandmerck in het teken van groei en bedrijven betrekken in de online wereld. Met onze online marketing diensten willen we namelijk bedrijven helpen om meer leads, omzet en bezoekers te genereren zodat we een succesvolle en langdurige samenwerking op basis van vertrouwen verkrijgen. De online wereld heeft zoveel moois te bieden. Ben jij er klaar voor om hierin samen ambities waar te maken?

BHAG

In 2030 heeft Brandmerck een bijdrage geleverd aan de groei van 5000 bedrijven

De BHAG, of Big Hairy Audacious Goal, is ons langetermijndoel. Wij raken geënthousiasmeerd van organisaties die, net als wij, willen groeien. Aangedreven door jouw passie voor je product(en)/dienst(en) en onze passie voor online marketing, gaan we samen voor genagelde online resultaten. Resultaten waarmee we in 2030 een bijdrage hebben geleverd aan de groei van minimaal 5000 bedrijven, dat is de Brandmerck droom. 

Het team (18)

Founder &
operationeel directeur
Erwin Hoekstra

Erwin Hoekstra

Founder &
commercieel directeur
Arjan van der Wal

Arjan van der Wal

SEO divisie leider
Brandmercker sinds: 2017
Eward Hoekstra

Eward Hoekstra

SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2017
Evert De Jong

Evert de Jong

SEA & Social Ads divisie leider
Brandmercker sinds: 2017
Daniel Sie

Daniël Sie

Linkbuilding-specialist
Brandmercker sinds: 2017
Anouska van Ooijen

Anouska van Ooijen

HR- & Office manager
Brandmercker sinds: 2018

Amber Bosgraaf

Junior Content marketeer
Brandmercker sinds: 2018
SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2019
Online marketing strateeg
Brandmercker sinds: 2019
Nico Zeinstra

Nico Zeinstra

SEA-specialist
Brandmercker sinds: 2019
Esther Wijbenga

Esther Wijbenga

Google Ads-specialist
Brandmercker sinds: 2020
Trudy Havinga

Trudy Havinga

Content marketeer
Brandmercker sinds: 2020
Jelte van der Meulen

Jelte van der Meulen

Content Marketeer
Brandmercker sinds: 2021
Rick Maarsen

Rick Maarssen

SEA- & Social Ads specialist
Brandmercker sinds: 2021
Gerard Knipper

Gerard Knipper

Grafisch vormgever
Brandmercker sinds: 2021
Quoc Trung - Brandmerck

Quoc Trung Kim

Social Ads specialist
Brandmercker sinds: 2022
Martijn

Martijn Friederich

Founder
nieuwe medewerker

Joshi Kuiper

Content marketeer
Brandmercker sinds: 2021

stef makelaar

Stef Makelaar

Junior SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2021

femke heeres

Femke Heeres

Junior Ads specialist
Brandmercker sinds: 2021

nieuwe medewerker

Manon Hagewoud

Junior Accountmanager
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Kirolos Botros

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2021

nieuwe medewerker

Pieter-Jan de Jong

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Michelle Herder

Junior Content marketeer
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Loekie Bakker

Junior Office manager
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Erwin Wiersma

Junior online marketeer
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Sanne de Lange

Content marketeer
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Marije Blaauw

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Max Baron

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Gerrit Runia

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

Wij werken met de besten

google partner logo 2022 brandmerck