Het Brandmerck DNA

Gedreven door online vindbaarheid zorgen wij voor genagelde online resultaten.

Ontdek het DNA van Brandmerck

Het DNA van een aantal online specialisten dat zorgt voor genagelde online resultaten. Jaja, dat zal allemaal wel, maar samenwerken met leuke mensen en organisaties; dát vind je terug in al onze cellen. Het geeft ons energie en laat ons tot het uiterste gaan voor onze opdrachtgevers. Wij vertalen de kwaliteiten van onze opdrachtgevers naar genagelde online resultaten. Daar worden wij blij van. Dit doen wij met onze verschillende specialismen binnen drie divisies. Onze gezamenlijke gedrevenheid in online vindbaarheid.

Maak kennis met Brandmerck...

...En bekijk onze uitzending op RTL7 terug!

Onze kernwaarden

De kernwaarden die de identiteit van Brandmerck vormen, komen voort uit al het gevoel dat we dagelijks meenemen. Zowel op de werkvloer als daarbuiten lopen de onderstaande vier elementen als belangrijkste levensader door Brandmerck en al haar werknemers. Het kloppend hart van een ambitieus en gepassioneerd online marketing bureau. Benieuwd welke kernwaarden dat zijn? Lees dan direct verder.

#1 Focus op resultaat

Bij Brandmerck hebben we focus op het resultaat. Door gerichte aandacht en betrokkenheid zorgen wij voor maximaal resultaat binnen de afgesproken tijd. Dit is waar wij het voor doen. Resultaten waarmee wij verwachtingen overtreffen en ondernemingen laten groeien. Wij bereiken dit door continu te luisteren, te communiceren en te optimaliseren. Alles voor het beste resultaat en net even een stapje verder. Dat werckt!

#2 Gewoon jezelf zijn

Binnen Brandmerck is het belangrijk dat je gewoon jezelf bent. Geen poeha. Dit geldt voor iedereen met wie wij samenwerken. Dit geeft een sfeer waarin alles mogelijk is en waarin alles kan worden besproken. Iedereen kan zich richten op wat voor hem/haar belangrijk is. Bovendien hoef je geen energie te verspillen door je anders voor te doen dan wie je bent. We vertellen elkaar de waarheid. Zo delen we mooie successen maar ook als het niet goed gaat. We behalen daardoor samen stercke resultaten.

#3 De beste zijn

Bij Brandmerck willen we de beste zijn in wat we doen. We kiezen ervoor om te werken vanuit onze kwaliteiten. Iedereen heeft zijn/haar eigen specialisme en krijgt de kans om hierin uit te blinken. Groei is daarom belangrijk voor ons in welke vorm dan ook. We stappen buiten onze comfortzone wanneer de situatie daarom vraagt. Op deze manier zorgen wij ervoor dat wij de beste zijn in wat wij doen. Net even mooier, beter, sneller, effectiever of bijvoorbeeld duurzamer. Ons kenmerck!

#4 Gevoel voor verantwoordelijkheid

Binnen Brandmerck hebben we gevoel voor verantwoordelijkheid richting iedereen met wie wij samenwerken. Wij nemen de verantwoordelijkheid om helder te krijgen wat er van ons verwacht wordt. Daarbij is onderling vertrouwen de sleutel om dit voor elkaar te krijgen. Ook laten wij zaken niet op zijn beloop (afspraak = afspraak), maar we ondernemen actie en denken een stap vooruit. We communiceren direct en duidelijk. Zowel in- als extern. Daarbij spreken wij elkaar ook aan op de verantwoordelijkheden. Voor Brandmerck is op elkaar kunnen bouwen de basis voor suckes.

Onze missie

“Wij worden gedreven door groei met een passie voor online marketing.”

Met deze missie benadrukken we wat ons drijft en waar Brandmerck voor staat. Wij raken geënthousiasmeerd van organisaties die, net als wij, willen groeien. Aangedreven door jouw passie voor je product(en)/dienst(en) en onze passie voor online marketing, gaan we samen voor genagelde online resultaten.

BHAG

“In 2030 heeft Brandmerck een bijdrage geleverd aan de online marketing van 5000 bedrijven die groei voor ogen hebben.”

De BHAG, of Big Hairy Audacious Goal, is onze lange termijns doelstelling. Met dit doel wordt de Brandmerck droom in een zin beschreven. Waarom? Zodat al onze keuzes in het teken staan van het bereiken van de BHAG.

Het team

Martijn Friederich

Martijn Friederich

Founder

Robert Hoekstra

Robert Hoekstra

Founder

Erwin Hoekstra

Erwin Hoekstra

Founder

Arjan van der Wal

Arjan van der Wal

SEO divisie leider
Brandmercker sinds: 2017
Eward Hoekstra

Eward Hoekstra

SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2017

Evert de Jong

Evert de Jong

SEA divisie leider
Brandmercker sinds: 2017

Daniel Sie

Daniël Sie

Linkbuilding-specialist
Brandmercker sinds: 2017

anouska

Anouska van Ooijen

Office manager
Brandmercker sinds: 2018

Amber Bosgraaf

Amber Bosgraaf

Junior Content marketeer
Brandmercker sinds: 2018

Geert Jan Stenvert

Geert Jan Stenvert

SMM divisie leider
Brandmercker sinds: 2019

Thijs van Beijeren

Thijs van Beijeren

Digitale Marketing adviseur
Brandmercker sinds: 2019

Celina Kats

Celina Kats

Content marketeer
Brandmercker sinds: 2019

nico zeinstra

Nico Zeinstra

SEA-specialist
Brandmercker sinds: 2019

paul kraa

Paul Kraa

Online marketing adviseur Oost-Nederland
Brandmercker sinds: 2019
esther

Esther Wijbenga

Google Ads-specialist Brandmercker sinds: 2020
nieuwe medewerker

Cindy Hoomans

SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Yde Engelsma

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Max Baron

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Tycho Groenendijk

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Luuk Meertens

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Marije Blaauw

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Gerrit Runia

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Pytrisha Feenstra

Junior office manager
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Geeske Dijkstra

Junior Designer
Brandmercker sinds: 2020

Wij werken met de besten

google partner