Het Brandmerck DNA

Online marketing voor ondernemers met ambitie

Ontdek het DNA van Brandmerck

Ondernemerschap is wat ons betreft onlosmakelijk verbonden met ambities. Ambitie zie je in alles. In wat wij doen en in wat onze klanten doen. Het komt voortdurend terug in ons dagelijkse werk. Waar we in samenspraak met onze klanten streven naar directe communicatie enerzijds en stijgende resultaten anderzijds. Waarin onze vakmensen aan de basis staan. Waarbij de samenhang van expertises leidt tot maximaal resultaat. Met als ultieme doel de online marketingpartner die proactief is en aantoonbaar waarde toevoegt. Niet door mee te gaan in elke hype, maar door voorop te lopen in de markt.

Maak kennis met Brandmerck...

...En bekijk onze uitzending op RTL7 terug!

Onze kernwaarden

De kernwaarden die de identiteit van Brandmerck vormen, komen voort uit al het gevoel dat we dagelijks meenemen. Zowel op de werkvloer als daarbuiten lopen de onderstaande vier elementen als belangrijkste levensader door Brandmerck en al haar werknemers. Het kloppend hart van een ambitieus en gedreven online marketing bureau. Benieuwd welke kernwaarden dat zijn? Lees dan direct verder.

#1 Focus op resultaat

Bij Brandmerck hebben we focus op het resultaat. Door gerichte aandacht en betrokkenheid zorgen wij voor maximaal resultaat binnen de afgesproken tijd. Dit is waar wij het voor doen. Resultaten waarmee wij verwachtingen overtreffen en bedrijven laten groeien. Wij bereiken dit door continu te luisteren, te communiceren en te optimaliseren. Alles voor het beste resultaat en net even een stapje verder. Dat werckt!

#2 Gewoon jezelf zijn

Binnen Brandmerck is het belangrijk dat je gewoon jezelf bent. Dit geldt voor iedereen met wie wij samenwerken. Dit geeft een sfeer waarin alles mogelijk is en waarin alles kan worden besproken. Iedereen kan zich richten op wat voor hem/haar belangrijk is. Bovendien hoef je geen energie te verspillen door je anders voor te doen dan wie je bent. We vertellen elkaar de waarheid. Zo delen we mooie successen, maar ook als het niet goed gaat. We behalen daardoor samen genagelde online resultaten.

#3 De beste zijn

Bij Brandmerck willen we de beste zijn in wat we doen. We kiezen ervoor om te werken vanuit onze kwaliteiten. Iedereen heeft zijn/haar eigen specialisme en krijgt de kans om hierin uit te blinken. Groei is daarom belangrijk voor ons in welke vorm dan ook. We stappen buiten onze comfortzone wanneer de situatie daarom vraagt. Op deze manier zorgen wij ervoor dat wij de beste zijn in wat wij doen. Net even mooier, beter, sneller, effectiever of bijvoorbeeld duurzamer.

#4 Gevoel voor verantwoordelijkheid

Binnen Brandmerck hebben we gevoel voor verantwoordelijkheid richting iedereen met wie wij samenwerken. Wij nemen de verantwoordelijkheid om helder te krijgen wat er van ons verwacht wordt. Daarbij is onderling vertrouwen de sleutel om dit voor elkaar te krijgen. Ook laten wij zaken niet op zijn beloop, maar we ondernemen actie en denken een stap vooruit. We communiceren direct en duidelijk. Zowel in- als extern. Daarbij spreken wij elkaar ook aan op de verantwoordelijkheden. Voor Brandmerck is op elkaar kunnen bouwen de basis voor succes.

Ons Reden van bestaan

De online wereld openen om samen ambities waar te maken

Voor MKB-ondernemers met ambitie is groei cruciaal. Blijvend groeien zonder de inzet van online marketing en communicatie is onmogelijk. De ontwikkelingen op het gebied van online marketing gaan razendsnel en zijn voor een individu niet bij te houden. Hierdoor is er behoefte aan voortdurende ondersteuning van specialisten op het gebied van online marketing. Het verschil wordt gemaakt door de juiste strategie en inzet van vakmensen. Van kostenpost naar winstgevende marketing investering. Dit is het resultaat van de gezamenlijke inzet. 

Ambitie

In 2030 zijn wij het #1 online marketingbureau voor het MKB in Nederland.

De BHAG, of Big Hairy Audacious Goal, is ons langetermijndoel. Wij werken voor ondernemers met ambitie. Mooie bedrijven in het MKB met passie voor hun vak. Zij geloven in online marketing als onmisbare factor in het waarmaken van hun ambities.  Alleen door samen te werken en ieders eigen kwaliteiten te benutten, kom je tot iets bijzonders. De MKB’ers waar wij voor werken staan open voor nieuwe kansen en mogelijkheden. Door hierin te durven investeren om uiteindelijk grenzen te kunnen verleggen, blijft het MKB de motor van de economie.

Het team (25)

Founder &
algemeen directeur
Erwin Hoekstra

Erwin Hoekstra

Founder &
commercieel directeur
Arjan van der Wal

Arjan van der Wal

SEO divisie leider
Brandmercker sinds: 2017
Eward Hoekstra

Eward Hoekstra

SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2017
Daniel Sie

Daniël Sie

Linkbuilding-specialist
Brandmercker sinds: 2017
SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2019
Nico Zeinstra

Nico Zeinstra

SEA & Social Ads divisie leider
Brandmercker sinds: 2019
Esther Wijbenga

Esther Wijbenga

Google Ads-specialist
Brandmercker sinds: 2020
Trudy Havinga

Trudy Havinga

Content marketeer Brandmercker sinds: 2020
Jelte van der Meulen

Jelte van der Meulen

Content divisie leider Brandmercker sinds: 2021
Rick Maarsen

Rick Maarssen

SEA- & Social Ads specialist Brandmercker sinds: 2021
Gerard Knipper

Gerard Knipper

Conversie optimalisatie Specialist Brandmercker sinds: 2021

Quoc Trung - Brandmerck

Quoc Trung Kim

Social Ads specialist Brandmercker sinds: 2022
Ronald Hoekstra

Ronald Hoekstra

Operationeel directeur Brandmercker sinds: 2022
Steven van Horick

Steven van Horick

Content marketeer
Brandmercker sinds: 2022
Albert Foekema

Albert Foekema

SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2022
Jorina de Vries

Jorina de Vries

Content marketeer
Brandmercker sinds: 2023

Lars Wierda

SEA-specialist
Brandmercker sinds: 2023
Thomas Efde

Thomas Efdé

Social Ads specialist Brandmercker sinds: 2023
Navy de Groot

Navy de Groot

Junior accountmanager Brandmercker sinds: 2023
Joran Schaper

Joran Schaper

Junior accountmanager Brandmercker sinds: 2023
Wouter Houben

Wouter Houben

Junior online marketeer
Brandmercker sinds: 2024

Detmer Hijlkema

Detmer Hijlkema

Junior online marketeer
Brandmercker sinds: 2024

Demi Klopper

Demi Klopper

Junior online marketeer
Brandmercker sinds: 2024

Marc Grondsma

Marc Grondsma

Junior online marketeer
Brandmercker sinds: 2024

Sabine Dijkstra

Sabine Dijkstra

Office Manager
Brandmercker sinds: 2024

Martijn

Martijn Friederich

Founder
Demi Klopper

Demi Klopper

Junior online marketeer
Brandmercker sinds: 2024

Steven van Horick

Pacal Kamminga

Junior online Marketeer Brandmercker sinds: 2023
Jorina de Vries

Jorina de Vries

Junior online marketeer Brandmercker sinds: 2023
Steven van Horick

Thomas Efdé

Junior online Marketeer Brandmercker sinds: 2023
Steven van Horick

Word jij onze nieuwe collega?

Junior Office manager Brandmercker sinds: 2023
nieuwe medewerker

Joshi Kuiper

Content marketeer
Brandmercker sinds: 2021

stef makelaar

Stef Makelaar

Junior SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2021

femke heeres

Femke Heeres

Junior Ads specialist
Brandmercker sinds: 2021

nieuwe medewerker

Manon Hagewoud

Junior Accountmanager
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Kirolos Botros

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2021

nieuwe medewerker

Pieter-Jan de Jong

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Michelle Herder

Junior Content marketeer
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Loekie Bakker

Junior Office manager
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Erwin Wiersma

Junior online marketeer
Brandmercker sinds: 2022

nieuwe medewerker

Sanne de Lange

Content marketeer
Brandmercker sinds: 2022

Wij werken met de besten

google partner logo 2022 brandmerck