Spacer

Het Brandmerck DNA

Gedreven door online vindbaarheid zorgen wij voor genagelde online resultaten.

Het Brandmerck DNA

Ontdek het DNA van Brandmerck

Het DNA van een aantal online specialisten dat zorgt voor genagelde online resultaten. Jaja, dat zal allemaal wel, maar samenwerken met leuke mensen en organisaties; dát vind je terug in al onze cellen. Het geeft ons energie en laat ons tot het uiterste gaan voor onze opdrachtgevers. Wij vertalen de kwaliteiten van onze opdrachtgevers naar genagelde online resultaten. Daar worden wij blij van. Dit doen wij met onze verschillende specialismen binnen drie divisies. Onze gezamenlijke gedrevenheid in online vindbaarheid.

3

 

Maak kennis met Brandmerck…

…En bekijk onze uitzending op RTL7 terug!

Onze kernwaarden

De kernwaarden die de identiteit van Brandmerck vormen, komen voort uit al het gevoel dat we dagelijks meenemen. Zowel op de werkvloer als daarbuiten lopen de onderstaande vier elementen als belangrijkste levensader door Brandmerck en al haar werknemers. Het kloppend hart van een ambitieus en gepassioneerd online marketing bureau. Benieuwd welke kernwaarden dat zijn? Lees dan direct verder.

#1 Focus op resultaat

Bij Brandmerck hebben we focus op het resultaat. Door gerichte aandacht en betrokkenheid zorgen wij voor maximaal resultaat binnen de afgesproken tijd. Dit is waar wij het voor doen. Resultaten waarmee wij verwachtingen overtreffen en ondernemingen laten groeien. Wij bereiken dit door continu te luisteren, te communiceren en te optimaliseren. Alles voor het beste resultaat en net even een stapje verder. Dat werckt!

#2 Gewoon jezelf zijn

Binnen Brandmerck is het belangrijk dat je gewoon jezelf bent. Geen poeha. Dit geldt voor iedereen met wie wij samenwerken. Dit geeft een sfeer waarin alles mogelijk is en waarin alles kan worden besproken. Iedereen kan zich richten op wat voor hem/haar belangrijk is. Bovendien hoef je geen energie te verspillen door je anders voor te doen dan wie je bent. We vertellen elkaar de waarheid. Zo delen we mooie successen maar ook als het niet goed gaat. We behalen daardoor samen stercke resultaten.

#3 De beste zijn

Bij Brandmerck willen we de beste zijn in wat we doen. We kiezen ervoor om te werken vanuit onze kwaliteiten. Iedereen heeft zijn/haar eigen specialisme en krijgt de kans om hierin uit te blinken. Groei is daarom belangrijk voor ons in welke vorm dan ook. We stappen buiten onze comfortzone wanneer de situatie daarom vraagt. Op deze manier zorgen wij ervoor dat wij de beste zijn in wat wij doen. Net even mooier, beter, sneller, effectiever of bijvoorbeeld duurzamer. Ons kenmerck!

#4 Gevoel voor verantwoordelijkheid

Binnen Brandmerck hebben we gevoel voor verantwoordelijkheid richting iedereen met wie wij samenwerken. Wij nemen de verantwoordelijkheid om helder te krijgen wat er van ons verwacht wordt. Daarbij is onderling vertrouwen de sleutel om dit voor elkaar te krijgen. Ook laten wij zaken niet op zijn beloop (afspraak = afspraak), maar we ondernemen actie en denken een stap vooruit. We communiceren direct en duidelijk. Zowel in- als extern. Daarbij spreken wij elkaar ook aan op de verantwoordelijkheden. Voor Brandmerck is op elkaar kunnen bouwen de basis voor suckes.

3

 

Succesvolle ondernemers met passie

Wij genieten van het contact met ondernemers. Ondernemers die hun ziel en zaligheid leggen in hun bedrijf. Wij zijn de specialisten met kennis over online marketing. Deze zetten wij graag in om ondernemers met passie genagelde online resultaten te bezorgen, en met succes.

Onze missie

“Wij worden gedreven door groei met een passie voor online marketing.”

Met deze missie benadrukken we wat ons drijft en waar Brandmerck voor staat. Wij raken geënthousiasmeerd van organisaties die, net als wij, willen groeien. Aangedreven door jouw passie voor je product(en)/dienst(en) en onze passie voor online marketing, gaan we samen voor genagelde online resultaten.

BHAG

“In 2030 heeft Brandmerck een bijdrage geleverd aan de online marketing van 5000 bedrijven die groei voor ogen hebben.”

De BHAG, of Big Hairy Audacious Goal, is onze lange termijns doelstelling. Met dit doel wordt de Brandmerck droom in een zin beschreven. Waarom? Zodat al onze keuzes in het teken staan van het bereiken van de BHAG.

Martijn

Martijn

Founder

 

Robert

Robert

Founder

Erwin

Erwin

Founder

Arjan

Arjan

Functie: SEO divisie leider
Brandmercker sinds: 2017

Eward

Eward

Functie: SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2017

Evert

Evert

Functie: SEA divisie leider
Brandmercker sinds: 2017

Daniel

Daniël

Functie: Linkbuilding-specialist
Brandmercker sinds: 2017

Anouska

Anouska

Functie: Office manager
Brandmercker sinds: 2018

Amber

Amber

Functie: Junior content marketeer
Brandmercker sinds: 2018

Geertjan

Geert Jan

Functie: SMM divisie leider
Brandmercker sinds: 2019

Celina

Celina

Functie: Content marketeer
Brandmercker sinds: 2019

Thijs

Thijs

Functie: Junior online marketeer
Brandmercker sinds: 2019

Nico

Nico

Functie: SEA-specialist
Brandmercker sinds: 2019

Paul

Paul

Functie: Online marketing adviseur
Oost-Nederland

Brandmercker sinds: 2019

Mayke

Mayke

Functie: Junior online marketeer
Brandmercker sinds: 2019

Eva

Eva

Functie: Junior office manager
Brandmercker sinds: 2019

Kristie

Kristie

Functie: Junior content marketeer
Brandmercker sinds: 2019

3

 

Ervaringen van opdrachtgevers

ADD Coaching

Ooit gehoord van ADD, het stille zusje van ADHD? In dit gepassioneerde interview legt Margo alles voor je uit. Van het ontstaan van ADD Coaching tot de invloed van Brandmerck…

Lees meer

Schilderij Bestellen

Op zoek naar een schilderij? Dan zul je steeds vaker Schilderijbestellen.nl in Google voorbij zien komen. Eigenaresse Amber Sardine vertelt je het succesverhaal…

Lees meer

Daag ons uit!

Vul hieronder je gegevens in en wij beantwoorden direct je vraag of nemen geheel vrijblijvend contact met je op!





Daag ons uit!

Daag ons uit!

Vul hieronder je gegevens in en wij beantwoorden direct je vraag of nemen geheel vrijblijvend contact met je op!