Het Brandmerck DNA

Gedreven door online vindbaarheid zorgen wij voor genagelde online resultaten.

Ontdek het DNA van Brandmerck

Het DNA van een aantal online specialisten dat zorgt voor genagelde online resultaten. Jaja, dat zal allemaal wel, maar samenwerken met leuke mensen en organisaties; dát vind je terug in al onze cellen. Het geeft ons energie en laat ons tot het uiterste gaan voor onze opdrachtgevers. Wij vertalen de kwaliteiten van onze opdrachtgevers naar genagelde online resultaten. Daar worden wij blij van. Dit doen wij met onze verschillende specialismen binnen drie divisies. Onze gezamenlijke gedrevenheid in online vindbaarheid.

Maak kennis met Brandmerck...

...En bekijk onze uitzending op RTL7 terug!

Onze kernwaarden

De kernwaarden die de identiteit van Brandmerck vormen, komen voort uit al het gevoel dat we dagelijks meenemen. Zowel op de werkvloer als daarbuiten lopen de onderstaande vier elementen als belangrijkste levensader door Brandmerck en al haar werknemers. Het kloppend hart van een ambitieus en gepassioneerd online marketing bureau. Benieuwd welke kernwaarden dat zijn? Lees dan direct verder.

#1 Focus op resultaat

Bij Brandmerck hebben we focus op het resultaat. Door gerichte aandacht en betrokkenheid zorgen wij voor maximaal resultaat binnen de afgesproken tijd. Dit is waar wij het voor doen. Resultaten waarmee wij verwachtingen overtreffen en bedrijven laten groeien. Wij bereiken dit door continu te luisteren, te communiceren en te optimaliseren. Alles voor het beste resultaat en net even een stapje verder. Dat werckt!

#2 Gewoon jezelf zijn

Binnen Brandmerck is het belangrijk dat je gewoon jezelf bent. Dit geldt voor iedereen met wie wij samenwerken. Dit geeft een sfeer waarin alles mogelijk is en waarin alles kan worden besproken. Iedereen kan zich richten op wat voor hem/haar belangrijk is. Bovendien hoef je geen energie te verspillen door je anders voor te doen dan wie je bent. We vertellen elkaar de waarheid. Zo delen we mooie successen, maar ook als het niet goed gaat. We behalen daardoor samen genagelde online resultaten.

#3 De beste zijn

Bij Brandmerck willen we de beste zijn in wat we doen. We kiezen ervoor om te werken vanuit onze kwaliteiten. Iedereen heeft zijn/haar eigen specialisme en krijgt de kans om hierin uit te blinken. Groei is daarom belangrijk voor ons in welke vorm dan ook. We stappen buiten onze comfortzone wanneer de situatie daarom vraagt. Op deze manier zorgen wij ervoor dat wij de beste zijn in wat wij doen. Net even mooier, beter, sneller, effectiever of bijvoorbeeld duurzamer.

#4 Gevoel voor verantwoordelijkheid

Binnen Brandmerck hebben we gevoel voor verantwoordelijkheid richting iedereen met wie wij samenwerken. Wij nemen de verantwoordelijkheid om helder te krijgen wat er van ons verwacht wordt. Daarbij is onderling vertrouwen de sleutel om dit voor elkaar te krijgen. Ook laten wij zaken niet op zijn beloop, maar we ondernemen actie en denken een stap vooruit. We communiceren direct en duidelijk. Zowel in- als extern. Daarbij spreken wij elkaar ook aan op de verantwoordelijkheden. Voor Brandmerck is op elkaar kunnen bouwen de basis voor succes.

Ons Reden van bestaan

De online wereld openen om samen ambities waar te maken

Alles staat bij Brandmerck in het teken van groei en bedrijven betrekken in de online wereld. Met onze online marketing diensten willen we namelijk bedrijven helpen om meer leads, omzet en bezoekers te genereren zodat we een succesvolle en langdurige samenwerking op basis van vertrouwen verkrijgen. De online wereld heeft zoveel moois te bieden. Ben jij er klaar voor om hierin samen ambities waar te maken?

BHAG

In 2030 heeft Brandmerck een bijdrage geleverd aan de groei van 5000 bedrijven

De BHAG, of Big Hairy Audacious Goal, is ons langetermijndoel. Wij raken geënthousiasmeerd van organisaties die, net als wij, willen groeien. Aangedreven door jouw passie voor je product(en)/dienst(en) en onze passie voor online marketing, gaan we samen voor genagelde online resultaten. Resultaten waarmee we in 2030 een bijdrage hebben geleverd aan de groei van minimaal 5000 bedrijven, dat is de Brandmerck droom. 

Het team (27)

Robert Hoekstra

Robert Hoekstra

Founder

Erwin Hoekstra

Erwin Hoekstra

Founder

martijn friederich

Martijn Friederich

Founder

Arjan van der Wal

Arjan van der Wal

SEO divisie leider
Brandmercker sinds: 2017
Eward Hoekstra

Eward Hoekstra

SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2017

Evert de Jong

Evert de Jong

SEA divisie leider
Brandmercker sinds: 2017

Daniel Sie

Daniël Sie

Linkbuilding-specialist
Brandmercker sinds: 2017

Anousk van Ooijen

Anouska van Ooijen

HR- & Office manager
Brandmercker sinds: 2018

Amber Bosgraaf

Amber Bosgraaf

Junior Content marketeer
Brandmercker sinds: 2018

SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2019

SMM divisie leider
Brandmercker sinds: 2019
nico zeinstra

Nico Zeinstra

SEA-specialist
Brandmercker sinds: 2019

Celina Kats

Celina Kats

Content marketeer
Brandmercker sinds: 2019

esther

Esther Wijbenga

Google Ads-specialist Brandmercker sinds: 2020
cindy

Cindy Hoomans

SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2020

Trudy

Trudy Havinga

Content marketeer
Brandmercker sinds: 2020

Pytrisha Feenstra

Pytrisha Feenstra

Junior office manager
Brandmercker sinds: 2020

Jelte van der Meulen

Content Marketeer
Brandmercker sinds: 2021

Marlies van der Werf

Klantsuccesmanager
Brandmercker sinds: 2021

Rick Maarssen

Rick Maarssen

Social Media specialist
Brandmercker sinds: 2021

stef makelaar

Stef Makelaar

Junior SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2021

nieuwe medewerker

Gerrie Joustra

Junior Accountmanager
Brandmercker sinds: 2021

myrthe de jong

Myrthe de Jong

Junior Social Media specialist
Brandmercker sinds: 2021

nieuwe medewerker

Mattias Blauw

Junior SEO-specialist
Brandmercker sinds: 2021

jeen mulder

Jeen Mulder

Junior online marketeer
Brandmercker sinds: 2021

nienke uil

Nienke Uil

Junior Content marketeer
Brandmercker sinds: 2021

femke heeres

Femke Heeres

Junior content marketeer
Brandmercker sinds: 2021

nieuwe medewerker

Marije Blaauw

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Max Baron

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

nieuwe medewerker

Gerrit Runia

Junior Online marketeer
Brandmercker sinds: 2020

Wij werken met de besten

google partner