Google Ads (AdWords)

Ook Google Ads uitbesteden voor het beste resultaat van jouw campagnes? De specialisten van ons Google Ads bureau (voorheen AdWords) helpen je snel en vakkundig.

Voordelen Google Ads uitbesteden:

    Topposities in Google
    Online meer conversies
    Laagst mogelijke klikkosten

Jouw Google Ads bureau

“Op de juiste momenten met gerichte advertenties zichtbaar zijn in de zoekresultaten van Google. Is dit ook jouw doel met het inzetten van online advertenties? Google Ads uitbesteden kan dan een verstandige keuze zijn. Want hoe ben je zichtbaar op de juiste momenten, hoe maak je gerichte advertenties en hoe zorg je voor zo veel mogelijk relevant verkeer? Ons Google Ads bureau is gespecialiseerd om dat soort vraagstukken professioneel uit te voeren. Wij zijn een gecertificeerde Partner, wat betekent dat wij het Google Ads beheer voor jouw bedrijf met optimaal rendement in kunnen zetten.”

Nico Zeinstra | Google Ads-specialist

google ads uitbesteden beheer optimalisatie

Campagne beheer & optimalisatie

Ons Google Ads bureau is gevestigd in Groningen, Sneek & Deventer, maar wij werken dagelijks aan het opzetten, beheren en optimaliseren van advertentiecampagnes voor opdrachtgevers door het hele land. Altijd voor het maximale resultaat. Samen zorgen we voor het effectief inzetten van de advertentiecampagnes. Dat betekent niet alleen dat wij de campagnes opzetten en onderhouden. Wij zijn constant aan het analyseren voor de hoogste rendement. Brandmerck dramt niet je wekelijkse of maandelijkse budget erdoorheen. Onze SEA-specialisten werken zorgvuldig en effectief. Zien we dat jouw bedrijf met lagere klikkosten hetzelfde resultaat kan behalen? Dan passen we dit, in overleg, meteen toe zodat je zo efficiënt mogelijk uitbesteed. Maak je al gebruik van Ads (voorheen AdWords) en ben je benieuwd hoe je huidige campagne ervoor staat? Check hier voor een gratis quickscan.

Online adverteren in Google Search, Shopping & Display

Met het uitbesteden van Google Ads kun je met jouw bedrijf online adverteren in de diverse netwerken. De meest bekende zijn Search (tekstadvertenties), Shopping (Google Shopping) en Display (remarketing & video). Onze specialisten zetten dagelijks hun expertise in voor het opzetten, beheren en optimaliseren van uiteenlopende campagnes in Google Ads. Van het uiteenzetten van jouw webshop artikelen in Shopping tot het ontwikkelen en bijsturen van kwalitatieve tekstadvertenties in het zoeknetwerk.

Wil jij ook direct zichtbaar zijn in een van of meerdere Google-netwerken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

kracht van marketing is herhaling

Onze Google Ads-specialisten

Evert de Jong

Evert de Jong

SEA-strateeg

nico zeinstra

Nico Zeinstra

Marketplaces & Google Genie

esther

Esther Wijbenga

Data & zoekvraag specialist

Onderdelen van Google Ads

google shopping icon

Google Shopping

Heb je een webshop en maak je nog geen gebruik van Google Shopping? Dan laat je tot dusver een enorme mogelijkheid links liggen om meer verkopen te realiseren. Maar wat is Google Shopping, hoe werkt het en hoe kan het jouw webshop ondersteunen?

display advertising icon

Display Advertising

Zichtbaar zijn op websites zoals Nu.nl en Telegraaf.nl, wie wil dat nou niet? Met het inzetten van Display Advertising is dit mogelijk, ook voor jouw bedrijf. Maar wat is Display Advertising, hoe werkt het en hoe zet je dit zo effectief mogelijk in?

youtube icon

YouTube marketing

Het afgelopen decennia is YouTube in een hoog tempo gegroeid. En met deze groei zijn ook de zakelijke kansen op deze zoekmachine enorm toegenomen. Met name op het gebied van adverteren. Laat ons jou overtuigen om hiermee aan de slag te gaan.

Bekijk ook deze cases!

postma diervoeders
SEA

Postma Diervoeders

Abe en Tineke Postma runnen samen Postma Diervoeders in Gauw. In deze case vertelt Tineke over de rijke geschiedenis van het bedrijf en de samenwerking met Brandmerck…

LEES MEER
SEA

Shirtsenzo

Enzo Pepe: een voormalig jeugdvoetballer van Ajax die zich, samen met zijn vrouw Soraya, tot succesvolle ondernemers hebben ontwikkeld. Ontdek zijn verhaal…

LEES MEER
beachwagon
SEA

Beach Wagon Company

Gerjan Koster – eigenaar van Beach Wagon Company – maakt niet alleen gebruik van de diensten van Brandmerck, maar ook van die van MOUNTAIN iT (waar Martijn Friederich tevens founder …

LEES MEER

Wil je er online ook met jouw bedrijf tussenuit springen?

Veelgestelde vragen

Zoekmachine adverteren (SEA) is het kopen van advertentieruimte boven en onder de natuurlijke zoekresultaten van de zoekmachine. Dit doe je doormiddel van het bieden in een veiling op bepaalde zoektermen(zoekwoorden, keywords) waarbij per klik wordt afgerekend.

SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel zoekmachine adverteren. Door te betalen voor advertenties van bepaalde zoekwoorden, kom je bovenaan in de zoekresultaten. Het is de snelste en makkelijkste manier om bovenaan in Google te komen.

Google Ads (opvolger van Google AdWords) is de service van Google waarmee je betaald kunt adverteren.

Waar het zoeknetwerk van Google bestaat uit het standaard zoeken in Google, Google Maps, Google Afbeeldingen, etc. en de site van haar zoekpartners zoals vinden.nl, bestaat het Google Display Netwerk uit sites als Gmail, YouTube, Blogger en Google Finance en andere duizenden sites waar Google als zoekpartner staat ingesteld. Denk daarbij aan NU.nl en de sites van de Telegraaf en Marktplaats. In het Zoeknetwerk kom je met je zoekwoorden bovenaan in Google en heeft vaak alleen zin als er genoeg zoekopdrachten voor dat zoekwoord zijn. Het is een actieve manier van adverteren. In het Google Display Netwerk wordt je getoond in de vorm van een banner. Dit netwerk wordt vaak gebruikt bij onbekende producten of organisaties ten behoeve van de naamsbekendheid (branding). Daarom wordt dit gezien als pro-actief netwerk.

Bovenaan komen in Google is te realiseren op 2 manieren namelijk; via de betaalde manier doormiddel van SEA (Search Engine Advertising) of op de gratis manier door middel van SEO (Search Engine Optimization).

De meest populaire vorm van online adverteren is via Google Ads. Je betaalt een bedrag per keer dat er op jouw advertentie geklikt wordt. De prijzen per woord en klik lopen behoorlijk uiteen; dit is afhankelijk van hoe vaak er op dat keyword gezocht wordt. Ook adverteren via Facebook is een optie. Daar focus je je niet op zoekwoorden, maar op doelgroepen.

CPC staat voor Cost Per Click, dit is een afrekenmodel voor online adverteren. Zoals de naam al zegt betaald de adverteerder een bepaald bedrag voor iedere keer dat er op zijn advertentie geklikt wordt.

CPM staat voor Cost per Mille. Bij online adverteren in het Display Netwerk heb je de mogelijkheid om te betalen per klik (CPC, Cost per Click) of per 1000 vertoningen (CPM). Wanneer je bijvoorbeeld 8000 vertoningen op Google hebt gehad, maar niemand heeft erop geklikt, betaal je niets. Het is echter voor websites geen aantrekkelijk model om jouw advertentie dan te tonen.

CPA staat voor Cost Per Action, dit is een manier van betalen voor advertenties waarbij alleen wordt betaalt voor acties die iemand uitvoert omdat diegene de advertentie heeft gezien.

Google Shopping is, net als bijvoorbeeld Google Afbeeldingen, een tabblad binnen de zoekresultaten. Wanneer je op een bepaald product zoekt, toont Google Shopping de prijzen van dat product en waar je het kan kopen. Omdat er meerdere producten worden getoond is het een goede manier om prijzen te vergelijken. Voor webshops is het dan ook een uiterst effectief middel voor online adverteren, immers je kunt je producten direct laten vertonen.

Wij werken met de besten

google partner